Klacht: wel betaald, geen bevestigingsmail en dus geen ticket.

op 08 juli 2017 over Directferries.nl in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Boeking online en betaling via ideal gedaan. Geen bevestigingsmail ontvangen, dus ook geen ticket. Het is zaterdag en de ferrie is voor zondag. We kunnen op geen enkele wijze contact leggen met direct ferries. Slechte service.

Gewenste Oplossing:

Graag bedrag dat reeds betaald is terugstorten, omdat we nu ter plaatse een nieuwe ticket zullen moeten kopen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Directferries.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Directferries.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TJC