Klacht: wel betaald, geen bestelling

op 07 oktober 2011 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

8 september een bestelling geplaatst, 13 september het bedrag afgeschreven van mijn rekening, maar geen bestelling ontvangen. 3 x een email gestuurd – geen antwoord, gebeld – geen gehoor. Hoe is het mogelijk dat dit bedrijf nog steeds zo doorgaat met bedriegen.
As. maandag maar aangifte doen bij de politie.

Gewenste Oplossing:

levering maandag 10 oktober, want geld krijg je ook niet terug.

Bericht van Rene046

6 jaren geleden - Hoi bij mij precies hetzelfde, met zelfde artikel. Geen bevestiging, geen antwoord op mailtjes, wel al betaald via Ideal. en als ik inlog zie ik ook niet dat ik iets besteld heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 18 oktober 2011 om 11:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Levering zal plaats vinden in week 44 door een onvoorziene vertraging.

Bericht van hetismewat

6 jaren geleden - U moet nog wachten op teruggave zie ik. Dit is een standaardantwoord op ALLE klachten. Ze hadden ook alle mensen netjes kunnen inlichten via de mail. Maar dat doen ze niet, ze willen namelijk dat u belt, dat levert geld op... Mail beantwoorden ze niet: iedereen krijgt bijna een mail dat er een storing is geweest. Toeval? Mijn inziens zijn er TE Veel klachten van dit bedrijf die slecht worden afgehandeld. Men verdient veel geld door klanten die gaan bellen via de betaalde klantenservice. Dit moet stoppen en kan alleen als iedereen zijn klachten ook meldt bij bijvoorbeeld: http://www.trosradar.nl/contact/ http://www.opgelicht.nl/contact/ succes!

Alle klachten die gemeld zijn door droes 10