Klacht: Wel aanwezig niet langs geweest.

op 30 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik krijg net een mailtje dat de bezorger voor een gesloten deur stond om 19.28 uur. Nou dacht het niet want het moest afgegeven worden bij Tankstation Jochems en die is open tot 21.00 uur. Geen stijl!!! Is gewoon niemand langs geweest en bezorger stuurt mailtje dat hij wel is geweest. Dit vind ik echt niet kunnen.

Komt vaker voor, krijg je standaard excuus briefje, maar ga eens in goed gesprek met die chauffeur. Dit kan gewoon niet, mensen nemen vrij, of proberen het zo makkelijk mogelijk te maken voor jullie en dan zo liegen over iets.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

3 maanden geleden - Goedemiddag,Bedankt voor uw bericht.Ik kijk dit graag voor u na, ik heb gezocht op uw adres, maar kan helaas geen pakket vinden. Heeft u voor mij een traceernummer? Dan kan ik misschien zien wat er fout is gegaan.Met vriendelijke groet, Judith DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht Marjan Conradi

3 maanden geleden - Op het mailtje wat ik kreeg stond pakketnr: 3salp9000281500. Het adres waar het afgegeven zou worden is luienhoeksestraat 18 a Sprundel. Gisterenavond stond hij voor gesloten deur. Is bij tankstation en camerabeelden laten geen auto zien van dhl. Was tot 21.00 uur open dus echt niet geweest daar.

DHL

Heeft op 30 mei 2020 om 12:21 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw reactie. Wat er de eerste keer exact mis is gegaan durf ik niet te zeggen. Mijn excuses hiervoor. Wellicht stond de bezorger dan toch verkeerd. Gelukkig lijkt het pakket in elk geval door u opgehaald te zijn inmiddels

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Nikki
Webcare DHL Parcel Nederland