Klacht: weinig reactie

op 01 augustus 2017 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben gedagvaard ,het gaat om een bedrag van 1800 euro die ik niet ineens heb,leef van een wajong uitkering.Ik heb alle meerdere emails naar direct pay verzonden en gevraagd als ik in termijnen kan voldoen,heb inmiddels ook al 200 euro overgemaakt.Ik heb ook in de mail geschreven,dat beide partijen er toch niet bij gebaat zijn als de kosten door een rechtzaak alleen maar oplopen en het nog moeilijker wordt te betalen

Gewenste Oplossing:

een betalingsvoorstel in termijnen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 02 augustus 2017 om 13:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door moniek71