Klacht: Weigert iedere medewerking aan MSNP/WSNP traject

op 19 december 2017 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Weigert na herhaalde verzoeken saldo opgave te doen teneinde een MSNP traject te frustreren. Geeft telefonisch stelselmatig niet thuis en zorgt er zodoende voor dat de gehele procedure vertraging op loopt. Moedwillig met als doel daar waarschijnlijk zelf beter van te worden. Walgelijke manier van functioneren, wat mij betreft…

Gewenste Oplossing:

Respons naar mijn bewindvoerder

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 21 december 2017 om 14:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Maarten Jan van Rooij