Klacht: Weigering telefoonnummer vrij te geven voor overstap

op 16 februari 2018 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Wij willen overstappen naar een andere provider omdat Belcentrale.nl niet dat kan leveren wat wij als bedrijf nodig hebben (VOIPE met draadloze toestellen op centrales). Wij Belcentrale weigert dit en claimt een verlenging van het contract overeengekomen te zijn. Dit is pertinent niet waar. Ik heb geen nieuw contract gezien laat staan ondertekend. Desondanks weigert Belcentrale.nl ons nummer vrij te geven per 1 mei 2018

Wij willen per 1 mei 2018 (na beëindiging van ons contract) overstappen naar een andere provider. Hiervoor moet ons telefoonnummer vrij worden gegeven. Wij willen ook wel eerder overstappen met betaling van de resterende 3 maanden als boete. In beide gevallen zijn wij tevreden.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

Bericht van Belcentrale

4 weken geleden - Geachte heer Koerthuis, Na vele pogingen om met u in contact te komen blijft spijtig genoeg enkele vorm van reactie van u uit. Wij kunnen de klacht dan spijtig genoeg ook niet verder behandelen daar u geen gehoor geeft aan onze contact verzoeken. Wij willen u vriendelijk verzoeken spoedig contact met ons op te nemen.

1 dag geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcentrale een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belcentrale

Heeft op 22 juni 2018 om 09:10 geantwoord

Beste heermevrouw,

Wat spijtig dat u een klacht heeft over Belcentrale. De klachten die hier worden geplaatst, worden niet door Belcentrale gelezen. Mocht u een klacht hebben, stuur deze dan naar reactie@belcentrale.nl of neem contact op met de klantenservice via 088-3334446.
De klantenservice van Belcentrale staat u graag te woord!

Vriendelijk groet,
Team Belcentrale

Heeft op 22 juni 2018 om 10:31 geantwoord

Er is geen oplossing, dus de status van opgelost klopt niet.
Belcentrale geeft na iedere communicatie (ook bij anderen) aan dat het is opgelost. Dit is dus niet zo. Zij lossen in geen enkel geval het probleem op maar geven alleen een niet-kloppend weerwoord. Het zijn leugenaars en bedriegers!

Alle klachten die gemeld zijn door Robin Koertshuis