Klacht: Weigering betalingsregeling

op 03 mei 2017 over Webcasso in de categorie Incassobureaus

Al vanaf vanmorgen 9:00 uur aan het bellen met Webcasso en vrienden

Eindelijk een baan gevonden en nu willen afbetalen aan een schuld die van
Directpay naar Webcasso naar Vandenbergh en pertners en weer terug naar Webcasso is gegaan

Nu wil ik een regeling treffen maar dit schijnt sinds 1 april niet meer te kunnen
Ze zijn niet bevoegd

Na heel veel knokken wil ik eindelijk betalen en nu kan het niet meer

Hoe kan het zijn dat dit vorig jaar en bij mijn andere dossier nog wel kon en sinds 1 april niet meer

Het bedrag moet in een keer voldaan worden
Wat niet haalbaar is

Waarom is dit ik krijg van niemand uitleg
Ook niet over de wetswijziging

Het is tog voor iedereen beter als er gewoon betaald kan worden al is dit in termijnen

Er is nog nooit een vonnis of dagvaarding geweest
Dus een beetje realistisch mag er wel gedaan worden toch

Het voelt alsof ze extra kosten willen maken
Want als hij voor de rechter is geweest gaat hij terug naar directpay en dan kan er wel een regeling afgesproken worden

En Webcasso is de enige die dit in de wet heeft want de andere gerechtsdeurwaarder en incassobureaus hebben deze wetswijziging niet gehad

Als ik gewoon een regeling kan krijgen

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Webcasso over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Webcasso in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Webcasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Webcasso

Heeft op 05 mei 2017 om 12:18 geantwoord

Heeft op 05 mei 2017 om 12:41 geantwoord

Ik heb over 1 dossier een betalingsregeling kunnen treffen inderdaad maar niet over dit huidige dossier inzake energie direct ? Als dit wel zo is is het prettig als ik dat ook zou weten

Bericht van Webcasso

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Geurts, Zojuist hebben wij telefonisch contact gehad nav uw dossier inzake Energiedirect. Uw dossier zullen wij doorsturen naar onze opdrachtgever.Zij zullen contact met u opnemen. Wij hopen dat uw klacht hiermee naar tevredenheid is opgelost. Vriendelijk verzoeken wij u om deze klacht af te sluiten. Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Webcasso BV.

Alle klachten die gemeld zijn door Denice Geurts