Klacht: weigeren geld te retourneren

op 26 mei 2016 over vidaXL in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 9 april 2016 goederen ontvangen. Deze keurig op 13 en 15 april via UPS teruggestuurd. Heb trackingcodes doorgegeven, maar zij blijven om de hete brei draaien. De een beweert dat alles is ontvangen, en zij beloofde om binnen 3 dagen alles terug te betalen, de ander vraagt om de cijfers van de trackingcodes, weer een ander vraagt of alles wel is teruggestuurd…. etc. Een ontmoedigingsbeleid waarbij zij hopen dat je opgeeft. Het gaat om 323,00 euro dus dat wil ik gewoon terug hebben.

Gewenste Oplossing:

Als zij mij het volledige bedrag van 323,00 weer terugstorten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door vidaXL in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door staneke.wrv@planet.nl