Klacht: Weiger eigen risico te betalen

op 19 juli 2016 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

KLACHT Beste Dynasure,
Ik heb 12-7-16 een klacht ingediend. Helaas heb ik tot op heden geen reactie gehad. Betreft een inmiddels leverbare iphone, na meer dan een week wachten ondanks dat de claim is geaccepteerd wat niet overeenkomt met uw eigen voorwaarden gezien deze spreekt over 24 uur levering. Na acceptatie, anders een ander toestel voor dezelfde verzekerde waarde. Maar omdat jullie 2 weken! Stellen voor antwoord is het toestel natuurlijk inmiddels leverbaar. Lekkere communicatie zo! Dus ik betaal het eigen risico voor een gebruikt/2de hands toestel zo te zien aan de verpakking die de koerier bij zich had het in ieder geval geen nieuwe gesealed apple doosje! Dus ik neem contact op en kan ik niet doorverwezen worden naar een klachtenafdeling voor lopende cases! Dit recht heb ik als consument wel evenals een supervisor/manager te spreken mocht ik er niet uitkomen met een callcenter medewerker. Wat is de oplossing dynasure!

Ik zou graag een compensatie zien door het eigen risico kwijt te schelden voor geleden kosten(telefoon/tijd) en het lange wachten op vervangend toestel en de zeer slechte communicatie en natuurlijk een nieuw gesealed toestel aangezien ik hiervoor verzekerd ben.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynasure over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynasure in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynasure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynasure

Heeft op 19 juli 2016 om 11:31 geantwoord

Goedemiddag meneer Marsman,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Als een toestel niet op voorraad is, bieden wij een vergelijkbaar toestel aan die wij binnen 24 uur kunnen leveren. In het systeem zie ik dat u hiermee niet akkoord bent gegaan. Indien u hier niet mee akkoord gaat, verzoeken wij u vriendelijk om te wachten totdat uw eigen toestel weer op voorraad is.

Ik heb een melding gemaakt bij de klachtenafdeling, zodat uw klacht met spoed wordt behandeld. Zij geven aan dat u vandaag een reactie zult ontvangen.

Excuses voor de vertraging en nog een fijne dag toegewenst.

Renate
Wecare Dynasure