Klacht: Wehkmap lost klachten niet op! Ook niet op deze site!

op 27 september 2011 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Wehkamp lost de klachten op deze site niet op. Ze willen hun gelijk doordrukken ipv klantvriendelijk te zijn en naar oplossingen te zoeken. Oplossen doe je namelijk met zijn twee partijen en niet alleen. Het oplossings percentage wat wehkamp hier op deze pagina beschrijft klopt niet!
Ik laat het hier ook niet bij zitten. Het feit dat deze site al bestaat omdat je bij wehkamp aan de telefoon niet serieus wordt genomen zegt al genoeg!

Gewenste oplossing

Dat ze een excuus aanbieden en niet zeggen dat ik lieg over een rekening. Schandalig ben ik behandeld. Als een werknemer van Wehkmap niet weet wat ze moet doen gooien ze de hoorn erop! Niveau is zeer laag op de klantenservice en bij klantenbeheer.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Heeft op 06 oktober 2011 om 12:33 geantwoord

Nee er is geen oplossing , ik heb niemand gesproken. ik heb weken terug 1 persoon aan de lijn gehad en die heeft niets opgelost die wilde alleen maar gelijk hebben.
verder niemand gesproken

Reactie van de melder van de klacht Lu22

6 jaren geleden - Nee er is nog steeds geen oplossing , ik heb niemand gesproken. ik heb weken terug 1 persoon aan de lijn gehad en die heeft niets opgelost die wilde alleen maar gelijk hebben. verder niemand gesproken dus het probleem is niet opgelost. Wehkamp zegt dat het opgelost is maar dat doe je met zijn tweeen niet alleen! precies waarover mijn klacht ging.

Reactie van de melder van de klacht Lu22

6 jaren geleden - Ik ga overal klagen over wehkamp, ik ga iedereen zeggen dat ze daar nooit iets moeten kopen, dit heeft wehkamp geheel aan zichzelf te danken! Ik koop nooit meer iets bij ze en overal waar ik iets negatiefs kan posten over wehkamp zal ik dat doen. Schandalige behandeling, zo ga je niet met mensen om!

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 06 oktober 2011 om 14:31 geantwoord

Naar aanleiding van uw bericht hebben wij een aantal malen contact gehad met elkaar.
Voor enig ongemak bieden wij onze excuses aan.

Alle klachten die gemeld zijn door Lu22