Klacht: Koffiemachine teruggestuurd voor reparatie wehkamp geeft aan niet ontvangen

op 11 juli 2019 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Beste wehkamp klantenservice. Ten eerste wil ik aangeven dat jullie gewoon een waardeloze en onfatsoenlijke bedrijf zijn. Ten tweede wil ik melden dat mijn koffiemachine door de dhl is opgehaald en jullie geven aan alleen badje? Prima! Het is een naald die kwijt is? Jullie blokkeren mijn account? Prima! Wil toch niet meer iets met jullie te maken hebben. Jammer die honderden euros die ik heb uitgegeven. Vermiste retouren? Ik zou het maar bij jullie slordige magazijn uitzoeken. Kortom ik wil mijn koffiemachine terug met alles erop en eraan. Ook baby badje! Ik wil geen contat meer met jullie. Alleen per email. En hierbij zeg ik zelf NEE tegen wehkamp. Klant

Heb ik al duidelijk aangegeven. Ik wil mn machine terug en de baby badje!

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Loes87

4 dagen geleden - Er zijn 2 opdrachten opgehaald zoek het maar uit hoe dit mogelijk is niet de klant gaan beschuldigen. Ik heb al genoeg gehad van julli3 bedrijf zoals gedragen kleding mrt tampon in de zak, kapote box waarvoor 3 maanden moeten wachten voor reparatie rn noem maar op. Retouren die pas na 5 6 weken worden verwerkt terwijl ze mij vragen om vermist te geven! Waardeloos bedrijf

Reactie van de melder van de klacht Loes87

4 dagen geleden - Jullie geven aan account te blokkeren? Mag gerust. Ik heb ook mijn mails en alles!

4 dagen geleden - Per direcr account opheffen en koffiemachine vinden

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 11 juli 2019 om 17:36 geantwoord

Goedemiddag Loes, vervelend om te horen dat er zo veel fout lijkt te gaan met je retour zendingen. Mijn collega heeft je al een mail gestuurd met het verzoek daar op te reageren. Wij kunnen je hier verder niet mee van dienst zijn op dit moment. De vermissingen zijn in behandeling bij de desbetreffende afdeling.

Webcareteam Wehkamp

Heeft op 15 juli 2019 om 09:16 geantwoord

Geweldige diensten heeft deze bedrijf. Na meermalen contact en vragen of de koffiemachine is beland geven ze aan niks te ontvangen hebben en account onterecht geblokkeerd komen we thuis na weekend weg en treffen de koffiemachine in de blauwe bak???? Wow! Ik ga jullie en dhl nu zeker aanklagen. Oplichters

Bericht van Wehkamp

1 dag geleden - Goedemorgen,Spijtig om te lezen dat je de koffiemachine zo hebt moeten aantreffen. We maken hier een melding van in het systeem, zodat we dit kunnen meenemen in onze feedback.Met vriendelijke groet, Webcareteam Wehkamp

Reactie van de melder van de klacht Loes87

1 dag geleden - Beste klantenservice. Inderdaad spijtig en onbegrijpelijk voor ons. Nu is de plaatje compleet. Dus producten opgehaald, retourstickers niet juist gebruikt, koffiemachine twv 450 eerst zoek geraakt, klant kreeg schuld en geblokeerd voor verdere bestellingen, klacht bij de dhl en koffiemachine opeens na mail van wehkamp dat artikel is ontvnagen en wordt teruggezonden vinden we onze machine in de blauwe bak zonder berichtgeving. Onacceptabel. En hierom is mijn account geblokeerd? Ik zou maar binnen jullie bedrijf en gewelsige bezorgdienst uitzoeken. Wij zijn eerlijke hardwerkende mensen en zouden nooit oplichten. We hebben genoeg middelen om te kopen wat we nodig hebben.

Bericht van Wehkamp

23 uur geleden - Goedemiddag,Voor verdere vragen over deze kwestie, raad ik aan om contact op te nemen met onze desbetreffende afdeling, zoals aangegeven in de verzonden mail.Met vriendelijke groet, Webcareteam Wehkamp

Bericht van Wehkamp

1 uur geleden - Goedemiddag,Erg jammer om te lezen dat je het apparaat zo hebt aangetroffen. Graag maken wij hier een notitie van. Wil je jouw klantgegevens mailen naar socialmedia@wehkamp.nl zodat wij dit voor jou kunnen oppakken?Met vriendelijke groet, Webcareteam Wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door Loes87