Klacht: Gespreid betalen

op 12 juni 2019 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een afspraak met wehkamp waarbij ik gespreid kan betalen
Ik heb al meer dan een jaar niks meer besteld bij wehkamp en ben al meer als een jaar aan het afbetalen
Maar die rente is zo hoog blijkbaar zodat je die rekening nooit afbetaald krijgt!
Ik word er helemaal ziek en verdrietig van!

Gewenste Oplossing:

Als ze mij tegemoet komen in de rekening en zeker met die torenhoge rente waardoor je je rekening nooit afbetaald krijgt

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 21 juni 2019 om 16:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Onze excuses voor onze late reactie op jouw gemelde klacht!

Mocht dit nog niet met je zijn afgehandeld, laat dit ons dan gerust weten. We ontvangen per mail dan graag je klantnummer en een korte omschrijving van je klacht. Deze gegevens ontvangen wij graag op het e-mailadres socialmedia@wehkamp.nl.

Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp

Heeft op 21 juni 2019 om 20:39 geantwoord

Niks

Bericht van Wehkamp

7 maanden geleden - Goedemiddag,Wat bedoel je exact met 'niks'. Indien je klacht nog niet is afgehandeld ontvangen wij graag per e-mail je klantnummer en een korte omschrijving van je klacht. De gegevens ontvangen wij graag op het e-mailadres socialmedia@wehkamp.nlMet vriendelijke groet, Webcareteam Wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door Ellendevet