Klacht: Bezorging via DHL mislukt

op 21 november 2018 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Vandaag voor de zoveelste keer op een pakketje gewacht van Wehkamp wat bezorgd wordt door DHL.
Ik kijk in de Wehkamp app en zie daar dus weer staan: geadresseerde niet thuis!!!
Ben het nu helemaal zat dat er ook nog wordt gesimuleerd dat ik niet thuis ben terwijl ik nota bene thuis zit te wachten op het pakket.
Wehkamp gebeld maar het enige wat ze doen is een klacht indienen bij DHL en thats it!!!
Waarom een klacht indienen als de bezorger van DHL er verder niets op uit doet???

Ik ben tevreden met een compensatie en natuurlijk dat het bezorgen van pakketten in de toekomst worden uitgevoerd naar behoren

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Wehkamp

3 weken geleden - Goedemiddag Siny, Wat balen om te lezen dat jij zoveel problemen met het bezorgen van de pakketten ondervindt en dat DHL foutieve informatie aan ons hierover terugkoppelt. Alle klachten die jij over DHL indient, komen bij DHL terecht. Wij gaan er vanuit dat deze door hen worden opgepakt met de desbetreffende bezorgers. Om dit nogmaals goed aan te kaarten bij hen, ontvang ik graag jouw klantnummer per e-mail naar socialmedia@wehkamp.nl In afwachting van jouw e-mail. Met vriendelijke groet, Webcareteam Wehkamp

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 21 november 2018 om 11:11 geantwoord

Goedemiddag Siny,

In afwachting van jouw e-mail.

Webcareteam Wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door siny smit