Klacht: Wehkamp pakket bij ophaalpunt Inktfactory in Katwijk

op 22 september 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wij kregen bericht dat ons pakket van Wehkamp nog maar 7 dagen bij Inktfactory in Katwijk opgehaald kon worden. Aangezien het pakket is besteld op de achternaam van mijn vriend, moet hij het pakket ophalen. Dit is ons bekend.

Aangezien de Inktfactory dagelijks maar tot 17.30 uur geopend is, hebben we na 1,5 week eindelijk een woensdagmiddag kunnen regelen dat mijn vriend speciaal hiervoor thuiswerkt en hierdoor het pakket in de middag kon ophalen.

Bij aankomst vinden wij het briefje zoals op de foto te zien. De winkel was gesloten en het pakketje konden wij niet ophalen. De volgende dag ben ik teruggegaan, omdat we nog maar 1 dag hadden om het pakketje op te halen. Aangezien het pakket niet op de achternaam staat die vermeld staat op mijn rijbewijs kon ik het pakketje niet meekrijgen.

Ook met het paspoort van mijn vriend of andere documenten met naam en adresgegevens zou ik het pakketje NIET kunnen ophalen. Zoals te zien op de foto in de bijlage heb ik het pakketje in mijn handen gehad, maar mocht ik er niet mee vertrekken.

Ook niet na het uitleggen van de situatie van de dag ervoor, kon er niets geregeld worden. De eigenaar van de winkel geeft aan dat hij ZZP’er is dus als hij niet in de winkel kan staan is hij gewoon dicht. Pech pakket weg. Bestel maar opnieuw zegt hij terwijl het pakketje voor zijn neus ligt.

Ik vind dat je het niet kan maken om de winkel te sluiten als je een pakketophaaldienst hebt. Hierdoor is ons pakket, waar we veel moeite voor hebben gedaan om deze op te halen, weer teruggstuurd naar Wehkamp.

Wehkamp rekent uiteraard weer nieuwe verzendkosten. Ik wil dat er echt iets gedaan wordt aan dit afhaalpunt en uiteraard onze gemaakte dubbele verzendkosten terug!

Duidelijke afspraken met afhaalpunt. Als hij niet geopend kan zijn tijdens zijn eigen openingstijden dan moet hij geen pakket ophaaldienst zijn. Regel dan een ander ophaalpunt in Katwijk DHL!

Dubbele verzendkosten van Wehkamp betalen.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL