Klacht: Wegvallende internet verbinding, zeer trage slome internet

op 28 juli 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ik zit pas 2 mnd bij Ziggo sinds juni 2016. Vol vertrouwen ben ik overgestapt van andere provider die haar belofte niet waar kon maken. In het begin haalde ik met volle tevredenheid de verwachte internetsnelheid 25 Mb/s in huis. Ik was zo blij van de overstap! Op alle apparatuur haalde ik internetsnelheid met gemak, bedraad en draadloos, zelfs iets boven 25 Mb/s down en 5 Mb/s up. Maar een maand later begint de ellende, de snelheid zakte zonder reden naar beneden, de snelheid wordt bij lange na niet meer gehaald, slechts een paar Mb/s van 25 Mb/s! De snelheid schommelt tussen 3-6 Mb/s! En dit is nog erger dan mijn vorige provider! De verbinding is ook niet stabiel, regelmatig valt de verbinding meerdere keren per uur (!!) uit. Na enkele seconde maar soms ook minuten lang herstelt de verbinding weer. Opeens ontvang je geen internet meer op al je apparatuur. Je ben gedwongen te stoppen met waar je mee bezig bent, met je werk, met internetten, met je games. Het is zeer vervelend en irritant! Ik ben niet de enige. Op internet en fora regende het klachten over trage internet en wegvallende internet. Het probleem is bekend bij Ziggo maar Ziggo doet niets voor de meeste klanten met hetzelfde probleem! Dit probleem komt ook voor bij klanten meet zeer snelle internet van 300 Mb/s! Ze haalde thuis slechts snelheid van 96 Mb/s!

De belofte internetsnelheid zoals war ik voor betaald heb! En zolang het niet opgelost is dan eis ik een compensatie voor de verloren tijd en verloren internetsnelheid dat ik geen gebruik heb kunnen maken van het betaalde abonnement.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door neoblime24