Klacht: Weggegooid geld……………….

op 17 oktober 2011 over Hotelkamerveiling.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij bezaten 4 waardebonnen voor de Best western hotels en hebben met veel pijn en moeite 2 kunnen gebruiken in de afgelopen zomervakantie. Nu hadden we nog twee over en deze verlopen zondag a.s.Wij zijn afhankelijk van de weekenden en school vakanties maar ik heb geen enkele keer de kans gehad om een hotel te boeken waar wij heen wilden. Steeds zijn deze hotels vol en nu is het jaar om en zijn de beide waardebonnen met een totale waarde van 70 euro weggegooid. We konden naar een hotel in onze eigen regio maar hier zijn we zo bekend dat we dit toch maar geannuleerd hebben. We hebben de klantenservice van hotelkamerveilingen hierover gemaild maar er kwam een “koude reactie” terug………

Gewenste Oplossing:

Dat we alsnog met z'n vieren 1 nacht door kunnen brengen in Volendam of Harderwijk in een weekend of vakantie die ons past of 70 euro retour..............

Bericht van Hotelkamerveiling.nl

6 jaren geleden - Geachte mevrouw Diekstra, Wij vinden het vervelend te horen dat u niet tevreden bent. De klantenservice van Hotelkamerveiling.nl neemt contact met u op om naar een gepaste oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Het team van Hotelkamerveiling.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hotelkamerveiling.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hotelkamerveiling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hotelkamerveiling.nl

Heeft op 21 oktober 2011 om 13:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dhr. en Mevr. Diekstra hebben reeds naar tevredenheid gebruik gemaakt van twee van hun waardebonnen. De andere twee zijn verlengd, zodat zij alsnog gebruik kunnen maken van hun waardebonnen.
Wij wensen de familie Diekstra dan ook een prettig verblijf toe.

Alle klachten die gemeld zijn door Pely