Klacht: Wegens 1 dag later inbeslagname toch doorgang

op 25 september 2017 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Zou op 14 september een betaling doen volgens afspraken met de heer Daalmeijer.
Dít is mij echt geheel ontschoten.
Afgelopen vrijdag 22 september vond ik een inbeslagname van mijn voertuig aan de deur geplakt.
Vandaag contact opgenomen met de heer Daalmeijer en uitgelegd dat ik het totaal ben vergeten , maar donderdag het zal betalen.
Met geen mogelijkheid kon dat….. het zal en moet woensdag voor 12.00 uur betaald zijn.
Ik gebruik deze auto om mee naar m’n werk te gaan….. de waarde voor een opkoper is niet meer dan € 100,-.
Voor mij is de auto van essentieel belang.
Waar is deze heer Daalmeijer mee bezig?
1 telefoontje van de heer Daalmeijer op bijvoorbeeld de 15e september had een hoop ellende gescheeld.

Wanneer ik as donderdag voor 12.00 uur de betaling van € 500,- mag doen en daarna maandelijks de 150.
Zoals afgesproken.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 28 september 2017 om 12:07 geantwoord

Geachte heer of mevrouw, er is inmiddels telefonisch contact met u geweest over uw klacht. Wij zijn met u tot overeenstemming gekomen over uw dossiers. De gemaakte afspraken zijn per brief aan u bevestigd op 27 september 2017. Wij hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, GGN Mastering Credit

Alle klachten die gemeld zijn door vanderrijtandre@gmail.com