Mijn Klacht:
Wat waardeloos allemaal. Stuur maar eens een brievenbuspakje weg. Eerst kijken welke maten geoorloofd zijn. Vervolgens een pakje klaarmaken. Nog even door je eigen brievenbus en naar de winkel waar een agentschap zit. Daar een aardig meisje die met een brievenbusmaat je pakje opmeet. Nee toch het is 3mm te dik,!,,,,. Die maat is veel kleiner dan iedere normaler brievenbus. Maar ….het antwoord is dat de groene brievenbussen ook zo klein zijn. Die komen van PNL dus maak die wat ruimer zoals elke normale brievenbus. Ik stop met PNL en ga een andere pakketdienst uitproberen. Gekmakend en veel te duur.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als ze kwaliteit leveren. Aan de bezorger ligt dat niet. Die is geweldig. Dat gezeur op het agentschap.
Doe eens normaal en niet zo hooghartig.
Ook zou ik op de website de mogelijkheid willen hebben om een vraag te stellen of een klacht in te dienen. Nee....dat moet met een brief. Dan krijg je een reactie dat het antwoord dat het antwoord 3 maanden op zich kan laten wachten.
Prijskwaliteit is niet in verhouding. Iets klantvriendelijker graag.
