Klacht: Weg met post.nl

LKBHHK op 12 april 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wat waardeloos allemaal. Stuur maar eens een brievenbuspakje weg. Eerst kijken welke maten geoorloofd zijn. Vervolgens een pakje klaarmaken. Nog even door je eigen brievenbus en naar de winkel waar een agentschap zit. Daar een aardig meisje die met een brievenbusmaat je pakje opmeet. Nee toch het is 3mm te dik,!,,,,. Die maat is veel kleiner dan iedere normaler brievenbus. Maar ….het antwoord is dat de groene brievenbussen ook zo klein zijn. Die komen van PNL dus maak die wat ruimer zoals elke normale brievenbus. Ik stop met PNL en ga een andere pakketdienst uitproberen. Gekmakend en veel te duur.

Ik ben tevreden als ze kwaliteit leveren. Aan de bezorger ligt dat niet. Die is geweldig. Dat gezeur op het agentschap.
Doe eens normaal en niet zo hooghartig.
Ook zou ik op de website de mogelijkheid willen hebben om een vraag te stellen of een klacht in te dienen. Nee....dat moet met een brief. Dan krijg je een reactie dat het antwoord dat het antwoord 3 maanden op zich kan laten wachten.
Prijskwaliteit is niet in verhouding. Iets klantvriendelijker graag.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 12 april 2018 om 13:44 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Bouwmeester,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat u zo ontevreden bent over onze dienstverlening. Graag reageer ik op uw bericht.

U geeft aan dat bij aankomst bij het postkantoor uw brievenbuspakje toch te groot bleek om als briefpost te versturen. Er zijn maximale afmetingen gesteld omdat zendingen grotendeels automatisch, door machines, worden gesorteerd. Zendingen die groter zijn dan het maximaal toegestane formaat kunnen niet goed verwerkt worden en schade veroorzaken aan het pakket zelf of aan de sorteermachine. U kunt alle informatie over het verzenden van brieven en pakketten raadplegen op https:www.postnl.nlversturenbrief-of-kaart-versturen en https:www.postnl.nlversturenpakket-versturen Contact opnemen met de klantenservice kan op vetschillende manieren, namelijk telefonisch, via chat, via Facebook, Twitter of schriftelijk. U vindt alle mogelijk opties op www.postnl.nlklantenservice.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https:www.postnl.nlklantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door