Klacht: Weer typisch..

op 05 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Extra betaald voor avondbezorging, krijg ik een mail dat wegens een sorteerfout het een dag later wordt. Volgende dag komen ze overdags (dus niet s’avonds waarvoor ik betaald had), niemand thuis dus, komen ze morgen terug. Volgende dag hebben ze niet eens aangebeld en gewoon een kaartje in de bus gegooid, mag ik langs het postkantoor om het zelf op te gaan halen, echt belachelijk dit.

Het is me dit jaar al 4x overkomen dat ze niet aanbellen, naar verluid gaat het werk sneller doordat ze niet op de bewoners hoeven te wachten, nou sorry hoor maar dan hadden ze geen pakketbezorgers moeten worden!

Als ze een keer normaal mijn pakket aanbieden op afgesproken datum.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 05 juli 2017 om 10:40 geantwoord

Geachte heer Noorlander,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me dat de bezorging van uw pakket niet correct is verlopen. Mijn excuses hiervoor.

Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat u inmiddels contact heeft gehad met onze klantenservice en dat hier een klacht over is opgemaakt om dit in de toekomst te verbeteren. Voor wat betreft de kosten van avondbezorging adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender.

Alle klachten die gemeld zijn door Sabn