Klacht: Weer te laat

op 05 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Inmiddels 2 uur te laat. Ik wacht al sinds 12.30. Ik heb hier ook nog een hond die beweging nodig heeft!! Dit gebeurd elke keer! Zet dan geen tijdvlak neer als jullie het toch nooit nakomen!

Maximaal 1 uur te laat ipv 2 tot 4 uur te laat.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 05 oktober 2017 om 18:42 geantwoord

Geachte mevrouw de Groot,

Dank u wel voor uw bericht. Hieruit maak ik op dat het meermaals is voorgekomen dat de bezorger het tijdvak niet heeft gehaald. Ik kan me voorstellen dat dit lastig kan zijn. Zeker als u andere verplichtingen heeft.

Het tijdvak is echter wel puur indicatief. Deze wordt gebaseerd op daadwerkelijke bezorgtijden in eerdere weken. Hoe laat de bezorger echt bij u langs komt blijft hierdoor onder andere afhankelijk van dagelijkse drukte en bijzonderheden op de route. Mocht blijken dat de bezorger vaker na het tijdvak komt, dan zal deze zich dus vanzelf aanpassen.

Ik hoop dat ik u op deze wijze voldoende heb kunnen informeren. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Heeft op 05 oktober 2017 om 19:01 geantwoord

Nee, dit is geen oplossing, zelfs geen excuus. Dit is een standaart verhaal uit het handboek

Alle klachten die gemeld zijn door Langdurig