Klacht: weer slechte service

op 19 juni 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de zoveelste keer worden pakketjes weer niet op afspraak geleverd.
Als dit zo blijft dan zal ik DHL niet aanraden om mee in zee te gaan.
Gisteren zou ik een pakketje ontvangen die ik dus nog niet heb ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Geen excuses want daar koop ik niks voor.
Steek je excuses maar ergens waar het donker is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 19 juni 2018 om 12:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Op basis van uw postcode en huisnummer heb ik geen zending in mijn systeem die gisteren bij u geleverd diende te worden. Gisteren hebben wij een vooraanmelding ontvangen van een zending die naar u verstuurd is. Deze is vannacht bij ons aangekomen en verwerkt en staat gepland om vandaag geleverd te worden. Voor 18 juni was er geen zending bij ons die bij u geleverd dient te worden. Het klopt dan ook dat er niemand is langs geweest.

Op het moment dat een zending wordt aangemeld en dezelfde dag bij on binnenkomt is het streven deze de volgende dag te leveren. Uw zending wordt niet op dezelfde dag bezorgd.

Indien u met de verzender de afspraak heeft dat deze zending eerder geleverd zou worden, wil ik u adviseren contact met hen op te nemen zodat ze dit kunnen nakijken.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel

Heeft op 19 juni 2018 om 13:15 geantwoord

Je word van het kastje naar de muur gestuurd en zelf geen schuld op zich nemen.

Alle klachten die gemeld zijn door gezellie29