Klacht: Weer Post verloren gegaan!!!

op 07 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste postnl ik ben erg kwaad heb nu weer post verloren wat ik verzonden heb en kan die gene die het gekocht heeft gaan vergoeden omdat hij zijn product niet heeft. Teller van totaal schade door jullie aangebracht staat al op 500 euro!!! En jullie lullen je er iedere keer onderuit om maar niet te hoeven te vergoeden. Ben al meedere malen door jullie spullen kwijt geraakt of beschadigd. Al heb ik het niet verzekerd ja u had moeten verzekeren. Dan verzeker je het netjes omdat het meer waarde heeft en hoopt dat het dan heel aankomt krijg je de melding van ja maar u heeft het niet goed ingepakt lever je de foto’s aan dat je het wel degelijk goed hebt ingepakt omdat je niet gek bent en toch wilt laten zien dat je het 4 dubbel hebt ingepakt. Komen ze aan ja maar heeft u wel de kleine lettertjes gelezen dit valt niet onder onze verzekering die kleine lettertjes kan je online bijna niet vinden en wat staat daar in! ( electronica/aarde werk/glas en andere breekbare spullen vallen niet onder de verzekering!!!) wat je juist wilt verzekeren val er dus niet onder vind het oplichting wel aansporen tot verzekeren en als je dan een claim moet neerleggen omdat het beschadigd is lullen ze zich in alle richtingen onderuit en word je als klant gedupeerd

Ik wil nu wel is een schade vergoeding van minimaal 500 euro voor alle geleden schade en moeten is stoppen met iets te verkopen waar je als klant daarna genaaid word

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 07 juli 2017 om 11:04 geantwoord

Geachte heer Wildervanck,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u regelmatig zendingen hebt verzonden die beschadigd of niet aankwamen. Dat is zeker niet fijn en daarom bied ik u mijn oprechte excuses aan.

Ik begrijp dat er meerdere onderzoeken en meldingen zijn aangemaakt voor deze zendingen. Meer dan deze meldingen kan ik niet voor u doen. Het is niet mogelijk om u een vergoeding te geven. Als u een zending verstuurd dan gaat u automatisch akkoord met de algemene voorwaarden.

Als u het niet eens bent met de uitkomst van een onderzoek of klacht dan kunt u contact op nemen met de Geschillencommissie. U kunt met ze in contact komen via www.geschillencommissie.nl of 070 - 310 5310.

Reactie van de melder van de klacht koen w

3 maanden geleden - Opgelost niks opgelost stelletje oplichters!!!!!!!!!!! mensen dingen laten verzekeren maar als ze dan een keer een claim hebben de klant de schuld geven dat die het niet goed heeft ingepakt. en als je dan met bewijs aankomt dat het wel 3 a 4 dubbel goed is ingepakt krijg je euh ja maar euh in de kleine lettertjes staat (alles wat je wilt verzekeren valt er niet onder zoals: aarde werk/glas/andere breekbare spullen/elektronica) wat valt wel onder de verzekering waarde papieren en kleding.) Wel apart dat als je bij postkantoor na vraagt niemand er van op de hoogte is en je toch aanbeveelt te verzekeren want die vergoed schade aan alles tot 500 euro. Postnl hun eigen mensen wel dit laten verkopen de verzekering want die zeggen dat word vergoed maar op kantoor als je een claim hebt hier kleine lettertjes.

Alle klachten die gemeld zijn door koen w