Klacht: Weer post ontvangen voor andere straat met zelfde huisnummer

op 18 mei 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 19 april jl heb ik een klacht op deze site gezet omdat ik steeds post ontvang voor een andere straat met hetzelfde huisnummer. Belangrijke post: rekeningen en eerder dus een stembiljet. Als ik het opnieuw postte met het verzoek op het juiste adres te bezorgen, ontving ik het toch in mijn brievenbus. Ik heb eerst rechtstreeks een bericht naar PostNL gestuurd maar hier heb ik nooit een reactie op gekregen.
PostNL beloofde beterschap, maar vandaag, 11-05 ontving ik weer post voor deze mensen. Een rekening van een zorgaanbieder.

Als ik geen post voor deze mensen meer ontvang. Het gaat steeds om hetzelfde adres. Omdat dit mij al eerder is toegezegd wil ik nu ook graag weten wat er mis gaat. Het gebeurt te stelselmatig om nog van een vergissing te kunnen spreken. Verder wil ik graag dat de brieven die hier nu liggen voor het andere adres bij mij worden opgehaald door PostNL en worden bezorgd op het juiste adres.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 jaren geleden - Geachte mevrouw Van Rheenen, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk om te vernemen dat u, onlangs een eerdere melding, wederom post heeft ontvangen van een andere straat. Mijn excuses hiervoor. Ik wil hier uiteraard een klacht over opmaken en een verzoek indienen om de post bij u te laten afhalen. Maar dan moet ik nog wel een bevestiging van u ontvangen, dat deze post via ons is afgeleverd. Kunt u aangeven of de melding PostNL Port betaald op de envelop zichtbaar is of staat er een streepjes code rechtsonder op de envelop? Begrijp ik goed dat dit weer om post van de Valkenboslaan gaat? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht CharlieSorgdrager

3 jaren geleden - Er staat inderdaad port betaald PostNL. Code rechtsonder op de envelop is N09 1652F1A253010 En inderdaad is het post voor de Valkenboslaan, de postcode op de envelop correspondeert ook gewoon met de Valkenboslaan, dus daar kan het niet aan liggen.

Heeft op 18 mei 2018 om 14:05 geantwoord

Geachte mevrouw Van Rheenen,

Bedankt voor uw reactie. Ik heb inmiddels uw klacht doorgegeven en u zal uiterlijk aanstaande dinsdag gebeld worden door één van mijn collega's om een afspraak in te plannen dat de post bij u wordt opgehaald.

Uiteraard wordt uw klacht besproken met de medewerker, zodat dit voor in de toekomst voorkomen kan worden.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: www.postnl.nlklantenservice

Heeft op 12 juni 2018 om 16:36 geantwoord

Helaas heb ik vandaag weer drie brieven ontvangen voor dit adre...

Alle klachten die gemeld zijn door CharlieSorgdrager