Klacht: weer pakket post verloren gegaan bij post nl

op 01 januari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

word er gestoord van pakketje zou geleverd worden bij postnl afhaalpunt. kom je daar sorry is niet hier kijken ze in het systeem de zending is niet bekend. ga maar bij andere afhaalpunt kijken. daarheen nee daar ook niet bel maar post nl ja nee u moet niet bij ons zijn maar bij de afzender. doe al jaren inkopen bij dit bedrijf die geeft aan we hebben het netjes op de post gedaan en zou geleverd moeten zijn word van kast je naar de muus gestuurd klote post nl weer 100 euro diefstal ik heb niks en me geld kwijt.

Gewenste Oplossing:

schadeloos stelling van de schade ben het nu beu over 2 jaar heen al meer als 1000 euro aanschade opgelopem door die klote postnl en schuiven elke claim van zich af en ligt nooit aan hun.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 januari 2018 om 12:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Wildervanck,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk om te vernemen dat uw pakket nooit is afgeleverd op het afhaalpunt. Mijn excuses hiervoor.

Wanneer een pakket niet aankomt dan kan de afzender een onderzoek laten instellen. U heeft de barcode van het pakket niet vermeld, maar alleen de afzender kan in aanmerking komen voor een eventuele vergoeding als het pakket verzekerd is verzonden. Ik hoop dat u het samen met de afzender kunt oplossen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door koen1981