Klacht: Weer pakket niet bezorgd en teruggestuurd…..

op 18 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Alweer heb ik mijn bestelling niet ontvangen van de PostNL…
Zonder dat er een bericht van niet kunnen bezorgen is afgeleverd.
En via de site klacht indienen is erg onhandig, geen zin om weer te moeten bellen met een 0900 nummer…..

Gewenste Oplossing:

Vervangend product voor kerst!
En verbetering van de werkwijze, maar dat zou overall beter zijn voor t imago van t bedrijf

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte mevrouw Schaap, Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat een pakketje niet bezorgd kon worden en dat u hier geen kennisgeving voor hebt gekregen. Dat is natuurlijk absoluut niet de bedoeling, mijn excuses voor het ongemak. Kunt u mij de barcode van dit pakketje nog sturen, dan maak ik hier alsnog graag een melding van zodat het kan worden besproken met de bezorger. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte mevrouw Schaap, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 13 januari 2018 om 12:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Schaap,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens en/of aanvullende informatie van u nodig.

Wij hebben u daarom onlangs om aanvullende informatie gevraagd en een herinnering gezonden met het verzoek om aanvullende informatie. Helaas hebben wij tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een andere wijze is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Heeft op 07 februari 2018 om 14:19 geantwoord

Deze kan ik helaas niet meer traceren.
Gelukkig resitutie gehad van bedrijf.
Klacht gaat over werkwijze personeel, wederom!
En klachtmelding via de link is omslachtig, niet gebruiksvriendelijk !

Alle klachten die gemeld zijn door Lin17