Klacht: Weer pakje zoek in Bermuda-driehoek

op 22 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ja hoor daar gaan we weer..
Donderdag 6 juli een rok opgestuurd, de koper is op 7 juli de hele dag thuis want Track-Trace geeft aan dat de besteller die middag komt.
Geen besteller, geen pakje, geen kaartje in de bus..weer een artikel wat verdwijnt in de Bermuda-driehoek die Post.nl heet.
Ik ga een navraag opstarten wetende dat het zinloos is omdat ik het vermoeden krijg dat het eigen personeel de dienstkleding niet erg bevalt.
Dit is niet de eerste keer,ik ben in een jaar tijd twee pakjes zoek geraakt, artikelen gebroken ontvangen en zendingen doodleuk retour.gekregen.
Wat leuk moet zijn ( mensen blij maken met jouw niet meer gebruikte kleding ) is zo een hele tijdrovende, vervelende onderneming geworden.

Alsjeblieft Post.nl doe gewoon je werk, bezorg pakjes op tijd en in de staat waarin ze verstuurd zijn..meer vragen we niet in ruil voor de hoge tarieven.
Ik ben tevreden als deze rok "gevonden" wordt en op kosten van Post.nl wel wordt aangeboden bij de koper.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Holleman, Hartelijk bedankt voor uw reactie. Ik vind het zeer kwalijk dat dit pakket niet is aangekomen bij de geadresseerde. Mijn excuses hiervoor. Ik wil graag met u meekijken. Zou u hiervoor nog de track en trace code van dit pakket door willen geven en aan kunnen geven naar welk adres u dit pakket heeft verzonden? Heeft de geadresseerde voor de zekerheid ook al navraag gedaan bij buren? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht rainbow1958

3 maanden geleden - Geachte heer Post.nl ?? ( ook toevallig, zo heten en er ook nog werken....) Het wordt nog kwalijker, het pakje is na vijf!! dagen bezorgd maar niet nadat ik een vette portkaart in mijn brievenbus aantrof omdat het bewuste pakje zgn te dik was voor brievenbuspost. Ik heb de geadresseerde verzocht navraag te doen bij een familielid die de post verzorgd tijdens de vakantie. Wat schetst ieders verbazing, het was inmiddels bezorgd en nota bene via de brievenbus. Uw bedrijf maakt het verkopen van overtollige spullen via Marktplaats een bijzonder vervelende en tijdrovende onderneming. Zo ben ik in een jaar tijd diverse artikelen kwijt geraakt, doodleuk weer retour gehad en gebroken ontvangen. Het gaat de verkeerde kant op met Post.nl, zie Klacht.nl Niets aan te doen behalve de tarieven herhaaldelijk verhogen en het personeel andere werkzaamheden in de maag te splitsen. Dank voor uw reactie maar ik zou liever de ouwe Tante Pos terug zien voor de beursgang. Vriendelijke groet, Mevr. Klant Tineke Holleman

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Holleman, Uit uw bericht begrijp ik dat het door u verzonden pakket alsnog geleverd is bij de ontvanger maar dat u hierover nu een portokaart heeft ontvangen. Ik kan mij heel goed voorstellen dat u hier niet tevreden mee bent, helemaal omdat u aangeeft dat u vaker tegen een probleem aanloopt. Om te controleren of de portokaart onterecht naar u verstuurd is en wat de eventuele vervolgstappen zijn, ontvang ik graag de volgende informatie: - Wat is de betaalcode? - Hoe heeft u het pakket bij ons aangeboden? - Heeft u het bedrag al betaald? Wij ontvangen graag alsnog de aanvullende informatie. Als u deze niet verstrekt gaan we ervan uit dat uw vraag op een andere manier beantwoord is en wordt uw melding als afgehandeld beschouwd. Als u rechtstreeks contact wenst kunt u contact opnemen via www.postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Holleman, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 03 augustus 2017 om 11:16 geantwoord

Geachte mevrouw Holleman,