Klacht: Weer niks geleverd

op 30 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een pakket bestelt wat helaas door jullie word vervoerd..
Op 28 juni word er een afspraak gemaakt dat die tussen 18:00 en 21:00 word bezorgd. Ik ben de hele avond thuis en er is niks bezorgt. Kijk ik op jullie website staat er doodleuk dat er niemand thuis was…..
29 juni om 8 uur sochtends met jullie gebeld wat het probleem was, dat wisten ze niet echt en zou worden terug gebeld. Om 10 uur ben ik terug gebeld en het pakketje zou vandaag (29 juni) worden bezorgd tussen 18:00 en 21:00. Om half 7 savonds heb ik nog een keer gebeld om die vandaag bezorgd gaat worden en er werd volmondig ja gezegd hij word geleverd vandaag…. Echter is er nu nog steeds niks bezorgd en het is al 21:15…. Hoe moeilijk kan het zijn om een pakketje af te leveren bij de klanten!!!!!!!

Waybill: 8998286662
Pakketnummer JD014600004486499215

Gewenste Oplossing:

1, Pakketje per direct geleverd door een koerier.
2. schade vergoeding van 1000 euro aangezien ik 500 euro per dag verlies maak.
3. de koerier dit dit moet bezorgen ontslaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 30 juni 2017 om 14:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Gezien het waybillnummer die u geeft en het JD nummer kan ik enkel concluseren dat het hier een DHL Express zending betreft. Ik adviseer u dan ook bij hen de klacht neer te leggen via 088-0552000. Bij controle zie ik gelukkig wel dat uw pakket vanochtend vroeg is geleverd.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Eric Leijsten