Klacht: weer niet tot aan de deur

op 30 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

het is nu al de zoveelste klacht van mij naar een van jullie bezorgsters (altijd de zelfde) laat ik beginnen met…
mijn deurbel gaat en er wordt geroepen PAKET!! ik doe vervolgende de deur open en loop naar mijnn voordeur… daar kan ik zolang wachten als ik wil want mevrouw weigert in welk opzicht dan ook om netjes en beleeft mijn paket naar boven te brengen wat een kleine moeite is aangezien dit nog geen 30 sec duurt… maar integen deel is u bezorgen erg onbeleeft en weigert het paket naar boven te brengen… zelfs na de zoveelste klacht.. mevrouw hier al op aangesproken om een klacht in te dienen mevrouw blijft onbeschoft en intreseerd het geen reed.

ik ben tevreden als mevrouw eens niet mee onbeschoft zou doen en me netjes mijn paket levert, zoals elke anderen postboden doet, en dan maakt het niet eens uit van welk bedrijf dat ook is....

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw Arkenbosch, Bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te horen dat de bezorger zich zo tegen u gedragen heeft. Dit is niet de bedoeling, en ik snap goed dat u hier niet over te spreken bent. Uw pakket is waarschijnlijk door de postbode bezorgd, omdat het geen Nederlandse Track&Trace-code heeft en door de brievenbus past. Wanneer het toch niet door de brievenbus past, laat de postbode een briefje voor u achter waar op staat waar u het kunt afhalen. Hij of zij is dus niet verplicht om aan te bellen of het pakket naar boven te brengen. Dat geldt alleen voor de pakketbezorger. Dit neemt niet weg dat u op gepaste wijze behandeld dient te worden, en ik wil graag uw klacht doorgeven omdat dit niet is gebeurd. Kunt u mij daarvoor vertellen op welke dag de bezorging plaats vond? Dan zorg ik dat de bezorger hier op wordt aangesproken. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw Arkenbosch, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 17 juli 2017 om 11:17 geantwoord

Geachte mevrouw Arkenbosch,

Alle klachten die gemeld zijn door amberr