Klacht: Weer niet bezorgd

op 26 juni 2019 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het wordt eentonig. Niet 1x levert DPD conform hun eigen afleverberichten. Nooit krijg je een afdoende antwoord. Of de Postcode is niet goed, of het huisnummer is niet goed. Vandaag weer voor niks zitten wachten. De smoezen worden steeds mooier. Ik eis nu genoegdoening voor Al die keren dat ik vrij heb genomen en er niemand kwam.

Dussiet
2907MG 156
[email protected]

Gewenste Oplossing:

Genoegdoening en compensate voor opgenomen vrije uren en een eerlijke reactie. De smoezen Ben ik zat.

Reactie van de melder van de klacht dussie

1 jaar geleden - Vandaag, 27-6 ook geen bericht of nieuwe melding van bezorging. Schandalig!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 29 juni 2019 om 17:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Dussie,

Bedankt voor het melden van je klacht. Ik vind het erg vervelend om te vernemen dat je jouw pakket nog niet hebt ontvangen.

Graag nemen wij de klacht verder in behandeling en helpen wij jou zo goed mogelijk verder. Hiervoor hebben wij wel het 14-cijferige pakketnummer nodig.

Je kan ons het pakketnummer sturen via een van onze eigen officiële kanalen, dit kan bijvoorbeeld via onze twitter of facebook pagina, of met een contactformulier op onze website.

Met vriendelijke groet,
Customer Service DPD

Heeft op 02 juli 2019 om 21:31 geantwoord

U gaat volledig aan de inhoud van mijn klacht voorbij.

Alle klachten die gemeld zijn door dussie