Klacht: weer niet aan huis bezorgd

op 22 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de zoveelste keer is mijn pakket onbeheerd achter gelaten in de schuur van mijn overburen en ook nu was er iemand thuis. Ook nu zal ik de afzender informeren over de onbetrouwbaarheid van postnl en hoop dat ze voortaan geen zaken meer met hun gaan doen

De laatste keer (dec.) toen het gebeurde heb ik onderstaande van postnl ontvangen.

Geachte heer, mevrouw —–,

Hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie. Ik heb aan de hand van mijn administratie vernomen dat de afzender dit inmiddels bij ons heeft gemeld. Dit is opgepakt door de leidinggevende op het bezorgkantoor en die heeft dit inmiddels besproken met de chauffeur om te voorkomen dat uw pakketten nogmaals onbeheerd daar zullen worden achtergelaten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

En zoals jullie kunnen lezen trekken de bezorgers zich nergen wat van aan en gaan hun eigen gang.

Gewenste Oplossing:

Dat deze bezorgers geen pakket meer kunnen gaan bezorgen, ontslaan deze gasten, zij zijn niet te vertrouwen.
met andere woorden, betrouwbare pakketbezorgers in dienst nemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte heer ter Heide, Bedankt voor uw bericht op deze site. Ik vind het zeer spijtig dat het pakket zo onbeheerd is achtergelaten. Ik reageer graag op uw bericht. Ik begrijp uit uw bericht dat de pakketten herhaaldelijk onbeheerd worden achtergelaten en verkeerd worden bezorgd. Dit vind ik zeer kwalijk en het is tevens spijtig dat er nog geen verander in is gekomen. Ik maak hier dan ook graag weer een melding van. Hiervoor ontvang ik graag de 3S-code van het pakket. Mijn excuses voor het ongemak. Ik zie uw reactie, inclusief de 3S-code, graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Ph.

9 maanden geleden - Geachte, Gisteren laat in de middag het pakketje uit de schuur gehaald. Helaas liggen er meerdere zodat ik even moest zoeken welke van mij was. Als deze pakket bezorgers een iets kleinere bus hebben, kunnen zij op enkele meters van mijn huis komen. Maar ja het is makkelijker om alle post bij de overburen te dumpen. Inmiddels is de afzender ook op de hoogte gesteld, zo ook de klantenservices van postnl waar zij ook om de 3s-code hebben gevraagd en gekregen. Maar bij deze nog een keer: 3SKTPB1223528. mvgr. Ph. ter Heide

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 22 februari 2018 om 10:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer ter Heide,

Hartelijk bedankt voor de barcode en dat u aangeeft dat u reeds contact heeft opgenomen met onze klantenservice. Ik heb aan de hand van uw barcode gezien dat mijn collega een klacht voor u heeft opgemaakt. Deze klacht is nu in behandeling bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en die zal dit bespreken met de betreffende medewerker en passende maatregelen nemen. Ik hoop dat dit er spoedig voor zal zorgen dat uw pakketten niet meer onbeheerd zullen worden achtergelaten. Nogmaals mijn excuses voor alle overlast.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 22 februari 2018 om 13:47 geantwoord

Dit standaard berichtje wat zogenaamd een oplossing moet zijn is mijn inziens gewoon een wassen neus. Zie ,hier boven, het eerste berichtje van postnl.
mvgr.
Ph. ter Heide

Alle klachten die gemeld zijn door Ph.