Klacht: Weer iets nieuws

op 15 april 2016 over Primeline in de categorie Leningen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nu moet men zich op nieuw registreren bij Qander om je rekening in te kunnen zien .
Die weten van gekkigheid niet wat ze zelf aan het doen zijn daar in Den Bosch .
Van ons word verwacht dat we op klachten.nl niet gaan schelden en nette taal gebruiken .
En dat is maar goed ook anders zou ik nog wel wat woorden weten die op dit ongeregeld zooitje van toepassing zijn .
En om het toch te uitten ik gun ze daar bij primeline en aanverwante alles wat ik mijn ergste vijand niet toe zou wensen .

Gewenste Oplossing:

Wat kan men daar nog op zeggen er is al zo veel gezegd maar het heeft toch geen zin .
Maar het komt een keer goed .

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Primeline in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Primeline een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Primeline

Heeft op 17 augustus 2016 om 12:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Duijmelings,
Wij verwijzen u naar de brief van 8 december 2015, waarin is gemeld dat u uw klacht bij het KiFiD aanhangig kan maken. Wij zullen verder geen inhoudelijke reactie meer geven.
Met vriendelijke groet,
Medewerker Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door helpt toch niet