Klacht: Weer geen post

peter.r.bremer op 26 februari 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

de post van donderdag EN vrijdag EN zaterdag weer NIET bezorgt!

wekelijks moet ik op mijn post wachten, omdat postnl achterstand heeft???? of is het tijd voor een andere (betere) post bezorging?

Of post nl stopt er mee, DHL is een betere optie, of post nl DOET wat hij zegt, de volgende dag BEZORGEN!!!!!!!!

SCHANDE IS HET!!!!!!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer, Ik begrijp uit uw e-mail dat uw poststukken nog niet zijn aangekomen of vertraagd bij u worden uitgereikt. Ik kan me voorstellen dat dit onprettig voor u is. Onze excuses daarvoor! Het is niet mogelijk om uit te zoeken waardoor de vertraging van uw zending is ontstaan. De post wordt namelijk automatisch gesorteerd door machines. Soms kan zo’n machine het adres niet lezen. Dan moet dit handmatig gelezen of hersteld worden en dat kost meer tijd. Omdat uw poststuk geen barcode heeft, kunnen we ook niet voor u achterhalen waar het is gebleven. Wekelijks bezorgen wij ongeveer 35 miljoen poststukken, en dat gaat bijna altijd goed. Maar we beseffen ons dat elk vertraagd poststuk er één teveel is. Bedankt dat u hierover contact met ons heeft opgenomen. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, dan hoor ik natuurlijk graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht peter.r.bremer

1 jaar geleden - En weer komt PostNL NIET na wat het zegt: vandaag gepost, morgen bezorgt. Dit is misleiding en bedrog, wat ook op hun site staat. PostNL kom na wat je zegt, anders doek de boel op, en laat een ander het doen! Postbode moet twee wijken lopen omdat je mensen uitspaart om de kosten, daardoor blijft de helft van de post liggen en wordt niet bezorgt. SCHANDE! Juist in deze tijd zijn er genoeg mensen die een baan zoeken, speel daar eens op in. En kijk eens niet naar de winst.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 26 februari 2021 om 12:56 geantwoord

Geachte heer,

Uiteraard begrijp ik uw teleurstelling. Nogmaals mijn excuses voor de vertraging. Ik wil u bedanken voor deze melding en we zullen dit gebruiken om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Onze doelstelling is uiteraard om de post de volgende werkdag af te leveren. Dit is echter geen garantie.

PostNL Klantenservice

peter.r.bremer

Heeft op 26 februari 2021 om 13:35 geantwoord

Beloven, beloven en niets doen!

Alle klachten die gemeld zijn door peter.r.bremer