Klacht: Weer geen pakketje..

op 15 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik zou vandaag mijn brievenbuspakketje krijgen, nu weet ik dat het erg druk is in de decembermaand en ik zou het dus wel snappen als mijn pakketje een dag later komt. Ik kon gebruik maken van mijn track and trace functie en drie keer raden; het pakket was zogenaamd al bezorgd. Er staat op de site dat het een brievenbuspakket was, dus het maakt niet uit of er iemand thuis was. Stel dat het nou toch zo was dat het niet door de brievenbus paste en er niemand thuis was, dan zou er een briefje moeten zijn. Een briefje waarop staat waar ik mijn pakketje kan vinden, maar nee hoor, geen spoor van mijn pakketje. Volgens PostNL is mijn pakketje wel geleverd dus ik denk niet dat dit een geval is van een dagje later.

Als ik nou eindelijk mijn pakketje krijg en jullie alsjeblieft iets aan jullie service doen. Ik probeerde te chatten binnen de beschikbare uren, maar er was geen agent aanwezig. Dit is nu mijn tweede pakketje bij jullie en dit is al de tweede waarbij de service bagger is. Ik heb een derde pakketje al besteld en als het daarmee weer feest is, dan stap ik over naar de concurrent of ga ik zelf voortaan wel weer naar de winkel. En ik maar denken dat online shoppen gemakkelijk was...

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Manon123

4 maanden geleden - Nou zojuist eindelijk contact gehad met PostNL klantenservice. Lekker lange wachtrij. Ik moet het maar navragen bij de buren en 2 werkdagen wachten. Als ik dan nog niks zie, moet ik het maar oplossen bij h&m. Lekkere service hoor, alles bij de klant of afzender neerleggen. Ben helemaal klaar met PostNL. Man, man, hopen dat mijn andere pakketje wel fatsoenlijk aankomt, maar dat zal wel weer niet.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 22 december 2017 om 11:01 geantwoord

Geachte mevrouw van de Velde,

Hartelijk bedankt voor uw melding. Het spijt me dat dit pakket volgens de status al zou zijn afgeleverd, maar dat u het pakket niet op uw adres heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor.

Ik hoop dat het pakket inmiddels terecht is. Mocht dit niet het geval zijn dan kunnen we u enkel doorverwijzen naar de afzender. De afzender is onze opdrachtgever voor de verzending van het pakket en kan bij ons een klacht indienen.

Alle klachten die gemeld zijn door Manon123