Klacht: Weer geen folders in de brievenbud

op 08 juni 2021 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vóór Dinsdag 19.00u zouden de folders in de brievenbus worden gedaan.
Helaas gebeurd dit weer niet.

Gewenste Oplossing:

Als de folders op tijd worden bezorgt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 09 juni 2021 om 09:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw Schut,

Wij betreuren het dat de bezorging op uw adres niet goed verloopt en hebben daarom uw melding in behandeling genomen:

De melding wordt doorgegeven aan onze afdeling bezorgen en zij zorgen ervoor dat de bezorger wordt geïnformeerd over uw melding.
Wij verwachten dat de bezorging binnen een termijn van drie weken zal worden hersteld

Onze bezorgers mogen van zaterdag tot en met maandag met een uitloop naar dinsdag 21:00u de reclamefolders verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van de bezorgdagen die wij hanteren. De winkels zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals bijvoorbeeld de ingangsdatum van een actie.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

Heeft op 09 juni 2021 om 10:35 geantwoord

Dit is de zoveelste bezorger die de afspraken niet na komt. Ik denk dat ik een nee sticker op de brievenbus plak en neem de folders van mijn schoonvader mee, op zaterdag.

Alle klachten die gemeld zijn door Geen folders 2021