Klacht: Weer geen folders gehad.

op 22 juni 2021 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Soms krijgen we wel reclame ,dan weer niet

Gewenste Oplossing:

Als de folders oprijd zijn voor de aanbiedingen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Spotta

Heeft op 22 juni 2021 om 12:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw melding.

Wij hebben uw melding met betrekking tot het niet ontvangen van de reclamefolders in goede orde ontvangen. Nochtans brengen wij u graag op de hoogte omtrent de bezorgdagen van onze bezorgers.

Onze bezorgers mogen van zaterdag tot en met maandag met uitloop naar dinsdag de reclamefolders verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van de bezorgdagen die wij hanteren. De winkels zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals bijvoorbeeld de ingangsdatum van een actie. Op het moment dat u de melding heeft ingediend was de bezorgperiode nog niet afgerond. Graag vernemen wij vanaf woensdag of u de reclamefolders alsnog heeft ontvangen.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op www.folders.nl of download de www.Folders.nl/app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland.

Uw antwoord zien wij graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Afdeling Kwaliteit

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]