Klacht: Weer geen folders bezorgd

Marjan van Erp op 27 november 2021 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen werk weer geen spotta folders ontvangen

Gewenste Oplossing:

Graag wel bezorging van de folders.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Spotta

1 maand geleden - Geachte mevrouw van Erp, Wij hebben uw melding met betrekking tot het niet ontvangen van de reclamefolders in goede orde ontvangen. Nochtans brengen wij u graag op de hoogte omtrent de bezorgdagen van onze bezorgers. Onze bezorgers mogen van zaterdag tot en met dinsdag 21:00 uur de reclamefolders verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van de bezorgdagen die wij hanteren. De winkels zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals bijvoorbeeld de ingangsdatum van een actie. Op het moment dat u de melding heeft ingediend was de bezorgperiode nog niet afgerond. Graag vernemen wij of u de reclamefolders alsnog heeft ontvangen.  Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer

Bericht van Spotta

1 maand geleden - Geachte mevrouw van Erp, Wij hebben uw melding met betrekking tot het niet ontvangen van de reclamefolders in goede orde ontvangen. Nochtans brengen wij u graag op de hoogte omtrent de bezorgdagen van onze bezorgers. Onze bezorgers mogen van zaterdag tot en met dinsdag 21:00 uur de reclamefolders verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van de bezorgdagen die wij hanteren. De winkels zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals bijvoorbeeld de ingangsdatum van een actie. Op het moment dat u de melding heeft ingediend was de bezorgperiode nog niet afgerond. Graag vernemen wij of u de reclamefolders alsnog heeft ontvangen.  Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Marjan van Erp

1 maand geleden - Ik heb geen folders ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 02 december 2021 om 14:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van Erp,

Vervelend om te vernemen dat de reclamefolders niet correct zijn verspreid op uw adres.

Wij zullen dit nogmaals onder de aandacht brengen bij de afdeling bezorgen.

Zij zullen verdere maatregelen treffen om dit zo snel en goed mogelijk op te lossen.

Nogmaals ons excuus voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

Marjan van Erp

Heeft op 15 januari 2022 om 22:20 geantwoord

Ik ontvang nog steeds geen folders, nu zijn het wel al heel veel weken!!

Alle klachten die gemeld zijn door Marjan van Erp