Klacht: WEER GEEN FOLDERS

op 19 oktober 2011 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik woon in Middelharnis en ik krijg als ik geluk heb 1 maal per maand een folderpakket.
Nou is mijn wens dat ik deze met regelmaat krijg want ik weet dat het kan want de afgelopen 5 jaar is dat wel gelukt en nu het laatste half jaar is dat om verduisterende redenen niet mogelijk.

Gewenste Oplossing:

Dat ik ze gewoon krijg en niet meer hoef te emailen met een klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 25 oktober 2011 om 13:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag. De bezorgerscoordinator heeft de bezorger gewaarschuwd. Vanaf volgende week moet de bezorging in orde zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door sandralise