Klacht: Weer geen folders

op 01 juni 2021 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen jaar bijna 5 maanden geen folders ontvangen.
Nu ging het een tijdje goed. Helaas in 3 weken tijd weer 2x niet ontvangen.
Postcode 5331XC Reinaldstraat Kerkdriel. Hele straat ervaart deze klachten, tevens ook anderen uit de wijk.

Gewenste Oplossing:

Fatsoenlijke bezorging van folders en niet de ene keer wel en de andere keer niet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 01 juni 2021 om 13:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw van Oijen,

Vervelend om te vernemen dat de reclamefolders niet correct zijn verspreid op uw adres.

Graag ontvangen wij uw volledige woonadres (1234AB,5), zodat wij uw melding op de juiste manier kunnen verwerken. Uw gegevens kunt u het gemakkelijkst versturen, door het beantwoorden van deze mail.

Heeft u verder nog vragen, opmerkingen of suggesties? Mail gerust of neem contact op via https://www.spotta.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Afdeling kwaliteit

Reactie van de melder van de klacht Kerkdriel123

1 maand geleden - Spotta, Postcode en adres staan vermeldt in de klacht. Eventueel huisnummer is irrelevant omdat dit juist resulteert in het nog minder goed bezorgen van de folders. Ook bij andere klachten wordt dit vaak niet vermeld en hier wordt ook niet om gevraagd. Bij andere klachten wordt onderstaand als oplossing geboden: 'De melding wordt doorgegeven aan onze afdeling bezorgen en zij zorgen ervoor dat de bezorger wordt geïnformeerd over uw melding' etc... Ook wij zouden graag deze 'simpele ' oplossing zien ; dat er een melding gedaan wordt naar de desbetreffende bezorger en dat deze ervoor zorgt, dat in ieder geval in deze straat de folders weer bezorgd worden. Alvast bedankt.

Alle klachten die gemeld zijn door Kerkdriel123