Klacht: weer geen contact

op 10 juli 2017 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb weer wat mailtjes gestuurd naar direct-pay en weer heb ik geen contact aangezien ik nu wat kan overmaken omdat ik weer aan het werk ben en proberen zo snelmogelijk de schuld aftelossen want anderss wordt het weer verhoogd terwijl het super moeilijk is om in contact te komen met direct-pay

Gewenste Oplossing:

ik wil contact krijgen met direct-pay

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 11 juli 2017 om 13:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 11 juli 2017 om 14:02 geantwoord

directpay is een waardeloze bedrijf echt wel julie zijn geen eerlijke menssen maar bedankt voor alles waneer ik via klacht.nl reageer dan heb ik opeens wel contact wat een miselijk makend bedrijf zijn julie neem een voorbeeld van klacht.nl die werken teminste oprecht

Alle klachten die gemeld zijn door said yaacoubi