Klacht: Weer een pakket niet geleverd en retourgezonden.

Joelleth op 22 december 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb heel de dag gewacht op 3 pakketjes van DHL, deze zouden zaterdag al geleverd worden maar dit was niet gebeurt. Nu blijkt dat ik zogenaamd niet thuis was en dat zij worden retourgezonden. Ook fijn dat ze rekening houden met het feit dat het bijna kerst is en het hoogstwaarschijnlijk cadeaus zijn. Dit is al de tweede keer in 2 weken dat ik zogenaamd niet thuis was. Ik zou bijna een schadevergoeding eisen, ben nog nooit zo kwaad geweest op zo’n slecht bedrijf.

Schadevergoeding. Dit kun je niet maken naar je klanten.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

1 maand geleden - Goedemiddag, Hartelijk bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat uw bestelde pakketten zijn geretourneerd. Graag ontvang ik een zendingsnummer om na te kunnen kijken wat de reden van de retourzending is. Bij een onterechte niet thuis melding kunnen we een klacht doorsturen , helaas niet de teruggestuurde pakketten onderscheppen om ze alsnog geleverd te krijgen op uw adres. Voor het ontvangen van uw bestelling, verwijs ik u naar de afzender van het pakket en hoor graag om u verder te helpen. Voor nu een fijne middag gewenst en groet ik u vriendelijk, Laura DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht Joelleth

1 maand geleden - JJD000090254000013231688 Dit is helaas al veel vaker gebeurt. De bezorgers bellen niet aan of weigeren het pakket naar boven te brengen en lopen gewoon weg. Erg jammer.

DHL

Heeft op 22 december 2021 om 10:35 geantwoord

Joelleth

Heeft op 22 december 2021 om 10:38 geantwoord

Grappig dat dit elke keer het excuus is terwijl er niks van klopt. Altijd hetzelfde verhaal bij DHL. Misschien zouden jullie bij jezelf moeten kijken en eens wat strenger gaan worden rondom de sollicitatieprocedure. Te schandalig voor woorden.

Alle klachten die gemeld zijn door Joelleth