Klacht: weer een pakje zoek..

op 18 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn Klacht

Ja hoor daar gaan we weer..
Donderdag 6 juli een rok opgestuurd, de koper is op 7 juli de hele dag thuis want Track-Trace geeft aan dat de besteller die middag komt.
Geen besteller, geen pakje, geen kaartje in de bus..weer een artikel wat verdwijnt in de Bermuda-driehoek die Post.nl heet.
Ik ga een navraag opstarten wetende dat het zinloos is omdat ik het vermoeden krijg dat het eigen personeel de dienstkleding niet erg bevalt.
Dit is niet de eerste keer,ik ben in een jaar tijd twee pakjes zoek geraakt, artikelen gebroken ontvangen en zendingen doodleuk retour.gekregen.
Wat leuk moet zijn ( mensen blij maken met jouw niet meer gebruikte kleding ) is zo een hele tijdrovende, vervelende onderneming geworden.

Alsjeblieft Post.nl doe gewoon je werk, bezorg pakjes op tijd en in de staat waarin ze verstuurd zijn..meer vragen we niet in ruil voor de hoge tarieven.
Ik ben tevreden als deze rok "gevonden" wordt en op kosten van Post.nl wel wordt aangeboden bij de koper.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 18 juli 2017 om 11:51 geantwoord

Geachte mevrouw Holleman,

Volgens de gegevens heeft u deze klacht eerder gemeld en heeft u aangegeven dat deze zending na 5 dagen geleverd is. Ik kan mij heel goed voorstellen dat u hier niet blij mee bent en bied u hiervoor mijn excuses aan.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice via http://www.postnl.nl/klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door rainbow1958