Klacht: Wéér een pakje voor de deur gevonden, i.p.v. afgegeven!

op 02 juli 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wéér een pakje voor de deur gevonden, i.p.v. afgegeven! GRRRRR

Wanneer ze worden uitgereikt aan mij of aan de buren, maar niet als ik ze elke keer voor de deur moet vinden, als het überhaupt nog bij de deur zal staan.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heermevrouw,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:- De track trace code van het betreffende pakket - Uw telefoonnummerZodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht W D

1 jaar geleden - - De track trace code van het betreffende pakket: Barcode: 3SO17503798Mijn telefoonnummer wens ik niet te delen op een site, waarvan de inhoud voor iedereen leesbaar is. Bovendien wens ik hierover niet gebeld te worden! Doe er iets mee, zou ik zeggen, want dit is niet de eerste of de tweede keer, dat ik dit meld!

Reactie van de melder van de klacht W D

1 jaar geleden - Klantenservice? Bovendien zouden jullie toegankelijk moeten zijn per email, dan kan een klant op elk tijdstip, wat hem het beste uitkomt contact opnemen en niet alleen online tussen 08.00 en 16.00 uur, wanneer het de Postnl het beste uitkomt.

Heeft op 02 juli 2019 om 10:11 geantwoord

Geachte heer,mevrouw,

Dank u wel voor de track en trace code.

Ik heb een klacht voor u doorgezet naar het depot. Hier zal de verantwoordelijke bezorger hierop worden aangesproken door zijn leidinggevende. Dit zal intern worden opgepakt en daarom zult u hier verder geen bericht over ontvangen.

Wij zijn echter 24/7 bereikbaar. U kunt altijd een melding op klacht.nl, klachtkompas.nl, facebook en twitter plaatsen. Verder zijn we telefonisch en via de chat bereikbaar.

PostNL Klantenservice

Heeft op 02 juli 2019 om 15:00 geantwoord

Deze 'oplossing' heb ik al vaker gehoord.
Maar ik maak me zorgen over de dure pakketten, die elke keer weer voor de deur worden gezet, zonder aan te bellen.
Klachten zou je rechtstreeks bij Post Nl moeten kunnen doen en niet via andere sites!

Alle klachten die gemeld zijn door W D