Klacht: Weer een hele dag zitten wachten op de post

op 18 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Toen ik de d klacht ging schrijven zag ik dat PostNL meer dan 2000 klachten heeft staan op deze Website, toen begreep ik het.

In de afgelopen anderhalf jaar heeft PostNL, vandaag weer, nooit iets op tijd geleverd. Sterker nog, ik moet het zelf halen. Ze zeggen dat ze mij niet thuis hebben getroffen terwijl ik de hele tijd thuis ben, of tref ik het pakketje in de gemeenschappelijke hal en toevallig weet ik dat het voor mij is bedoeld. Vandaag de hele dag thuis gebleven voor het bezorgen van een groot pakket, de app geeft aan dat het vandaag wordt opgeleverd en als ik bel met ze schijnt dat het morgen gebeurd ,, ik ben er helemaal klaar mee met PostNL,
Zeer teleurgesteld

Gewenste Oplossing:

Zie hierboven ..

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw Nefawa, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg kwalijk om te vernemen dat voor u bestemd pakket in de gemeenschappelijke hal is aangetroffen en dat u de bezorger gemist zou hebben terwijl u gewoon thuis was. Dit is uiteraard niet de manier waarop uw pakketen horen te worden afgeleverd. Graag wil ik hierop reageren. Om uw melding in behandeling te kunnen nemen en de bezorger hierop aan te laten spreken ontvang ik graag de volgende gegevens van u: - Wat is of zijn de track&trace codes van het betreffende pakketten? Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw bericht verder behandelen en kan ik u informeren over de afhandeling van uw melding. Ik zie uw reactie graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw Nefawa, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Teleurgesteld2017

1 maand geleden - Beste, Hopelijk denkt u niet dat ik al die info heb bewaard? Helaas niet dus. Tip: ga door de logs van de track en trace info in uw Systemen na (gepland vs realized). Dan kunt t zelf antwoord geven op uw eigen vraagt. Veel success

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 25 augustus 2017 om 10:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Nefawa,

Jammer, dat u deze informatie niet meer heeft. Zonder deze barcodes kan ik hier geen klacht over opmaken. Ik kan niet zomaar barcodes uit mijn systeem halen om een melding te maken, dan kan er onterecht een verkeerde medewerker op aan worden gesproken.

Ik hoop uiteraard dat het niet meer zal gebeuren, maar mocht er toch weer iets mis gaan dan adviseer ik u dit direct te melden en de 3S-code even te bewaren.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Teleurgesteld2017