Klacht: Weer een fout van bezorger! Adres zou niet kloppen

op 15 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Deze week meerdere pakketten in ontvangst mogen nemen die verstuurden bezorgd zijn via DHL. 1 pakket liet op zich wachten. Na net gekeken te hebben heeft de bezorger adres niet juist genoteerd. Echter klopt het adres wel!!
Nu wordt het naar de verzender retour gestuurd en kan ik weken wachten op mijn geld. Het was nml via een veiling gekocht dus kan het niet weer voor dit bedrag kopen.

Er gaat zo vaak iets mis met DHL dat dit niet leuk meer is. Of adres is niet juist terwijl dit wel zo is. Zou niet thuis zijn terwijl dit wel zo is en ze ook geen kaartje in de bus gegooid hebben. Ze het in de brievenbus gooien terwijl er een retour pakketje mee terug moest. Komen niet op het afgesproken tijdstip. En zo kan ik nog wel doorgaan.

Gewenste Oplossing:

Dat het pakketje alsnog aankomt en zij het niet retour zenden!

Dat er nu eens serieus gekeken zal worden naar alle klachten die ik al gemeld heb. Er veranderd nml niets en ik zit steeds met de gebakken peren. Ok nu wel eens een manager wil spreken i.p.v. afgescheept te worden en er nooit meer iets van terug hoor.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 15 september 2018 om 13:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Van Uden,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Op deze manier kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Wat vervelend om te vernemen dat het pakket waar u momenteel in afwachting van bent, is geretourneerd. Ik begrijp uit uw bericht dat de 'adres onjuist'-melding dan ook onterecht was. Vooral extra vervelend omdat u aangeeft dat het zendingsverloop van andere pakketten ook vaak niet naar wens verloopt. Daarvoor mijn oprechte excuses.

Om uw klacht in behandeling te nemen, verneem ik graag nog even uw postcode en huisnummer en het track- en trace nummer van uw pakket. Met deze gegevens kan ik de klacht doorgeven aan het betreffende depot en de bezorger. Het is helaas niet mogelijk om het retourproces tegen te houden of te onderscheppen.

Voor verdere vragen of opmerkingen, neemt u dan contact op met onze Klantenservice.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Vivian
DHL Parcel (Netherlands) B.V.
Webcare

Heeft op 15 september 2018 om 14:47 geantwoord

Dan moet ik dus weer contact opnemen wat weer 1 euro per gesprek kost!! Heb de melding ook via messenger gedaan. Klacht indienen heeft geen zin aangezien er in 11 jaar dat ik hier woon geen verbetering is gekomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cassie12