Klacht: weer beslag op dossiers waar al eerder beslag op is gelegd en is voldaan

op 28 juni 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Vandaag krijg ik van mijn werkgever te horen dat er beslag is gelegd op mijn inkomen. Bij navraag krijg ik de volgende dossiernummers; 5111099/ 23635029/23734771.

Deze kwamen mij al bekend voor, het tweede dossier is het beslag opgelegd door een ander deurwaarderskantoor, de andere 2 zijn van GGN. Enkele maanden geleden is er al beslag gelegd door jullie. Ik heb regelmatig telefonisch contact gehad met jullie( ondanks de slechte bereikbaarheid) om steeds na te gaan wat het openstaande saldo was, zodat ik wist wanneer het beslag opgeheven zou worden. Na mijn laatste contact krijg ik te horen dat het openstaande bedrag nihil was, dus was opgelucht dat het beslag opgeheven was, en zo geschiedde.
Wat me al opviel is dat jullie klantportaal achter loopt met de info die me telefonisch verstrekt wordt,maar dat gaf de dame aan de telefoon al aan. Ik moest uitgaan van de info die zij me gaf dus ik was opgelucht, en inderdaad, het beslag was opgeheven, dus ze had gelijk.

Vervolgens krijg ik dus vandaag te horen dat jullie weer beslag hebben gelegd op dezelfde dossiers. Hoe kan dit? Wat is er met al het geld gebeurd wat jullie hebben ingehouden? Bovendien, zoals ik al eerder aangaf, loopt 1 dossier bij een andere deurwaarder, maar zie wel dat jullie beslag leggen terwijl het niet jullie dossier is. Ook na mijn telefonische contact met deze deurwaarder, gaf deze aan dat het bedrag gewoon voldaan is.
Vervolgens zijn er 2 dossiers die behoren tot het kantoor van jullie in Rotterdam, die ook eerst het beslag erop zette, en weer ophief. Vandaag doet jullie kantoor Tilburg dat voor deze dossiers???Hoe is dit mogelijk?

Volgens mij is het zo, staat ook op jullie website;als er een loonbeslag is, wordt het beslag pas opgeheven als het bedrag voldaan is. Dit hebben jullie gedaan. Nu, maanden later, ineens weer. Ik eis dat er uitgezocht wordt wat er mis gaat en wat er met mijn geld gebeurd is. De schuld is gewoon voldaan.

Ik eis hier een verklaring voor. Ik wil een overzicht van alle betalingen die jullie gedaan hebben aan de andere deurwaarder, en alle overboekingen die mijn werkgever aan jullie gedaan heeft. (Deze stukken heb ik al opgevraagd bij mijn werkgever en de deurwaarder) Als jullie een fout hebben gemaakt en er staat een bedrag open, geef me dan op zijn minst een betalingsregeling. Bovendien zou ik het op prijs stellen als jullie niet weer een deurwaarder sturen om weer een exploot af te geven voor een beslag die al eerder is gelegd, ik wil niet op zo\'n slinkse manier op extra kosten gejaagd worden. Al helemaal als ik in de veronderstelling ben dat een schuld is afbetaald door een beslag die jullie zelf hebben opgeheven.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 06 juli 2016 om 10:41 geantwoord

Wij hebben deze klacht in behandeling genomen. Er is vandaag een uitgebreide e-mail met informatie en een excuus in verband met de ontstane onduidelijkheid verzonden aan de klager. Het betreft hier informatie die wij niet openbaar kunnen beschrijven in verband met de wet bescherming persoonsgegevens. Wanneer er naar aanleiding van de e-mail nog vragen zijn, verzoeken wij de klager rechtstreeks contact met GGN op te nemen.

GGN Mastering Credit.

Alle klachten die gemeld zijn door Djoy01