Klacht: WEER afgesloten Youfone #8763172

op 19 september 2017 over Webcasso in de categorie Incassobureaus

Wederom ben ik om onduidelijke reden ineens weer afgesloten bij Youfone! Ik ben vorige keer (begin september) ook onterecht afgesloten bij Youfone omdat er een betaling open zou zijn bij Webcasso. Webcasso medewerker dhr. Stella heeft mij toen als een van de weinige keurig geholpen en toegegeven dat het een misverstand was, heeft names Webcasso zijn excuses aangeboden en mij weer laten aansluiten op het netwerk. Daarna nog een mail (6 september) ontvangen van mw. Omerovic met ook excuses en dat het allemaal niet goed is gegaan maar dat het nu opgelost is en zij snapt dat ik onrechtvaardig ben behandeld.

Maar nu ineens sinds vandaag 19 september ben ik WEER afgesloten!! HOE KAN DAT??? Alles was in orde, ik heb de mails dat alles in orde was nog bewaard. Het nieuwe factuur van Youfone wordt gewoon op 20 september automatisch geincasseerd. Hoe kan ik dan op 19 september WEER afgesloten zijn!!!!??

WAT WILLEN JULLIE VAN MIJ elke keer?? Het dossier was gesloten zo heeft zowel dhr Stella als mw Omerovic mij toegezegd. Ik word hier echt heel moe van.

Ik wil een heldere duidelijke uitleg, zowel schriftelijk en telefonisch en belangrijkste: ik wil per direct weer aangesloten worden!! Ben er echt helemaal klaar mee. Inmiddels heb ik ook contact met mijn advocaat over deze zaak.

Danny Roos

Als ik PER DIRECT weer aangesloten word op het netwerk van YOUFONE, daarnaast wil ik een uitleg en een bevestiging dat dit gezeik nu eens voorbij is!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Webcasso over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Webcasso in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Webcasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Webcasso

Heeft op 20 september 2017 om 11:12 geantwoord

Heeft op 20 september 2017 om 11:16 geantwoord

Die excuses heb ik vorige keer op dezelfde wijze ook ontvangen, ik aanvaard ze maar weer maar ik wil toch eerst weten hoe het toch elke keer weer kan dat jullie mij afsluiten!!!

Daarnaast, jullie geven aan dat Directpay de klant in behandeling gaat nemen, ik wil weer aangesloten worden per direct, er valt weinig in behandeling te nemen namelijk.

Graag een reactie!

Reactie van de melder van de klacht phuzer

3 maanden geleden - Ik werd net gebeld door een collega van Directpay, wordt midden in het gesprek de verbinding verbroken, terugbellen heeft ook geen nut want ik kom er niet doorheen of de verbinding wordt wederom verbroken! Wat is dit voor service elke keer? Kunnen jullie het terugbelverzoek nogmaals indienen bij Directpay?

Alle klachten die gemeld zijn door phuzer