Klacht: Weeer verlening !

op 12 mei 2017 over Capabel Onderwijs Groep in de categorie Universiteiten & Hogescholen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw,

Ik had eerst een vraagje en daarna een probleem.

Mijn vraag is ik moet maandag 15 mei 2017 examen 5 uitvoeren. En mijn einddatum is 23 mei. En tussen tijd moet ik nog uitgenodigd worden om in Utrecht te gaan presenteren. Hoelang zal dat duren?

En mijn probleem is. Ik had vandaag 12 mei om 09:30 eindgesprek om mijn stageplek. Gisteren 11 mei om 21:20 ontvangde ik een mail van mijn docent dat de stagegesprek niet door kan gaan. Omdat ik nog examen 5 op school en in Utrecht moet doen. Ze gaf mij ook de schuld dat ik het zelf heb gedaan en het heb veroorzaakt om nu weer in de verlening te komen. Ik heb haar echt zo vaak gevraagd en gemaild of de datum niet eerder kan omdat mijn einddatum 23 mei is.. Ik kreeg vaak de antwoord dat het niet kan omdat de andere leerlingen dat niet willen of omdat ze mijn naam door de war haalde omdat er nog 1 tuba op school is. Terwijl ik onder elke mail mijn achternaam erbij zet. Nu word ik gemaild en probeert ze nu hoog te komen om te zeggen dat ze mij vaak heeft gevraagd om examen 5 te doen en dat ik anders het niet haal. Dat is echt niet zo want, elke keer ben ik geweigerd voor een datum omdat er of geen plek of ik wist het niet en ze gaf mij het niet door. Ik vind het echt jammer ik heb vandaag mijn eigen stageplek moeten bellen om te zeggen dat het gesprek niet door gaat. Omdat ik een mail kreeg avond half 10?.. terwijl mijn docent die dag gewoon op school was en niet in de ochtend of in de middag even kan mailen.. nu moet ik weer extra betalen voor mijn verlening. Terwijl ik het echt oneerlijk vindt waarom ik nu in de extraneus ga.. accepteer het totaal niet. Ik ben echt sinds februari bezig om haar uit te nodigen voor een stage gesprek totaal geen antwoord terug gekregen mijn eigen stagebegeleidster moest haar zelf mailen om te vragen of ze wou komen omdat ze op mijn mail niet reageert. In de mail stond ook duidelijk dat ze naam verwarring hadden tussen tuba en tuba Bor. Terwijl ik duidelijk mijn naam en achternaam onder een mail meldt. Mevrouw choi maakt een afspraak met mij op 15 mei vervolgens stuurt ze vandaag 12 mei in de ochtend (ik dacht dat je afgelopen week wel je laatste Portfolio zou hebben afgerond en ingeleverd en je mondelinge examen in Utrecht had uitgevoerd.)??? Hoe dan? We plannen een datum vervolgens word er gezegd dat ze het dacht dat ik klaar was? Heb dit probleem vaker met haar meegemaakt heb 2-3 x een mail ontvangen dat ze mijn Slb formulieren niet had terwijl ik een bewijs mail heb dat ze zegt dat ze het heeft ontvangen.. Mijn 2 portfolio\\\’s was bij haar ze zei dat ze het in mijn dossier zou laten vervolgens ben ik langs gegaan kon ze het niet meer vinden.. heel slordig dit.

Ik betaal meer voor school dan dat ik een eindresultaat zie.

Hoop dat u mij kan helpen met een oplossing.

Mvg,
Tuba Bor
381939
Pedagogisch medewerker Pw3 Rotterdam

Gewenste Oplossing:

Ik wil niet voor dit extra betalen terwijl het niet mijn schuld is. Graag zou ik 23 mei mijn diploma kunnen aanvragen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Capabel Onderwijs Groep

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Capabel Onderwijs Groep nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Capabel Onderwijs Groep in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Capabel Onderwijs Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Capabel Onderwijs Groep

Heeft op 25 juli 2017 om 16:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Bor,

Ten eerste heb ik uw klacht niet ontvangen via klacht.nl op 12 mei 2017. Gisteren ontving ik via klacht.nl een overzicht met het aantal klachten. Toen heb ik uw klacht van 12 mei pas gezien.

Maar u heeft uw klacht ook rechtstreeks naar de klachtencommissie van Capabel Onderwijs Groep gestuurd op 17 mei 2017. Deze klacht is door de klachtencommissie op 19 mei 2017 afgehandeld. U bent u hiervan per e-mail op de hoogte gesteld.

Met vriendelijke groet,

Gerda van Norden
Klachtencommissie
Capabel Onderwijs Groep

Bericht van Capabel Onderwijs Groep

3 weken geleden - Mijn excuses. Ik heb u verward met een andere persoon. Gerda van Norden

Alle klachten die gemeld zijn door Tubaatje