Klacht: Wederom zeer teleurgesteld in GLS

op 18 december 2017 over General Logistics Systems (GLS) in de categorie Koeriersbedrijven en post

Afgelopen vrijdag zou er een pakket bij mij in Rijswijk geleverd worden.
Ik een middag vrij genomen, niemand gezien of gehoord en ook niets in mijn brievenbus gevonden.
GLS is het hele weekend niet te bereiken dus vanochtend gebeld (a €1,=).
Het pakket bleek nog op het depot in Rotterdam maar zou vandaag geleverd worden. Later nog een keer gebeld (a €1,=) of het zeker was.
Ik weer een middag vrij genomen.
Vrijwel direct na sluiting van hun kantoor kwam er een e-mail dat ik niet thuis geweest zou zijn. Ik was natuurlijk de hele middag aanwezig en ben ook echt niet doof, de bezorger heeft echt niet bij me aangebeld.
Ik direct na het berichtje naar beneden (ik woon in een flat, waarschijnlijk vond hij het te lastig), geen berichtje of briefje in mijn brievenbus.
Ik heb nu maar besloten om het pakket bij een punt bij mij in de buurt af te laten leveren, mijn collega’s zitten er echt niet nog een keer op te wachten dat ik in deze drukke tijd afwezig ben.
Dit is de nu in totaal de vierde keer dat ik een probleem heb met GLS, in het vervolg ga ik de webshops waar ik koop screenen op hun bezorgdienst en ik kan u verzekeren dat ik nooit meer ergens iets koop wanneer zij GLS gebruiken!

Eigenlijk lukt dat niet meer, maar excuses zouden netjes zijn.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar General Logistics Systems (GLS) over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Roel58