Klacht: Wederom zeer slecht te spreken over DHL

op 22 september 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag zou mijn pakket tussen 18.00 en 21.00 bezorgd worden. Ik heb speciaal voor dit moment gekozen omdat ik alleen op dit moment zeker weten thuis zou kunnen zijn. Ik heb de hele avond gewacht en ik kon hierdoor geen andere activiteiten ondernemen. Vanmiddag kreeg ik nog een sms dat het pakket inderdaad tussen 18-21 zou komen. Dit is uiteraard niet gebeurd. Zojuist keek ik naar de status van mijn bezorging en zag ik dat vanuit Amsterdam mijn pakket om 16.05 in mijn woonplaats is aangekomen. Ook is er een vrachtbrief te zien van de bezorger. Helaas is er niemand bij mij thuis geweest en lag er geen briefje in de bus. Dus waar is en blijft in godsnaam mijn pakket?

Indien het pakket op de afgesproken tijd was gekomen, was ik tevreden geweest. Dit is echter niet de eerste keer. Zonder enige reden ontvang ik niks op de afgesproken tijd. Ik verwacht mijn pakket nu zsm! Mijn verspilde tijd krijg ik niet meer terug en ook voor de niet nagekomen belofte zie ik graag iets van een tegemoetkoming terug. Ik kan hier niet meer van op aan!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 22 september 2017 om 16:10 geantwoord

Goedemiddag Charis,

Heel erg bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend dat uw pakket niet in de door u afgesproken tijden hebt mogen ontvangen. Mijn excuses hiervoor.

Ik zie dat uw pakket gistermiddag rond 16:00u is geleverd bij de buren op nummer 100. Klopt dat? Mocht u nog verdere vragen hebben over de levering van het pakket wil ik u vragen om contact op te nemen met onze klantenservice via telefoonnummer: 088 055 2000.

Met vriendelijke groeten,

Stef
DHL Express

Alle klachten die gemeld zijn door Een erg ontevreden klant