Klacht: Wederom weer polisbeëindiging zonder goede communicatie dan wel herinneringen

op 24 januari 2017 over Aegon in de categorie Verzekering

Ik heb mijn autoverzekering afgesloten bij Aegon, deze organisatie zegt mijn verzekering zonder duidelijke communicatie zomaar op terwijl ik mijn premies blijf overmaken. vandaag is mij opgevallen dat de afgelopen maand ook geen premie is ingehouden waardoor ik besloot te bellen eenmaal gebeld wordt mij doodleuk aangegeven dat ik niet meer verzeker ben Dit is al de 2e keer dat dit mij overkomt!! ik krijg een mail binnen waar in de subject staat : je nieuwe polisdocumenten in de bijlage staat je verzekering is beëindigd, tevens heb ik na oktober elke maand mijn premie overgemaakt en kom ik er nu achter dat die teruggestort zijn. dit is gewoon ON-GE-LO-FE-LIJK. Ik schakel hierin mijn advocaat in, ik heb bewijs van betalingen en ik krijg nu van de RDW ongetwijfeld een boete voor onverzekerd rondrijden DANKZIJ slechte communicatie naar mij toe. tevens kom ik er vandaag achter dat de vorige maand niet is geïncasseerd en heb ik meteen 2 maanden overgemaakt!! dit zegt toch al genoeg over het feit dat ik NIET op de hoogte ben van de beëindiging van mijn polis?! Ik heb ten alle tijden geld op mijn rekening staan er gaat iets mis constant met het systeem van AEGON waar ik eerder al het dupe van ben geweest. bedankt AEGON ik rij nu onverzekerd rond zonder dat ik mij er bewust van ben. Zie mail in de bijlage op welke manier mij op de hoogte gebracht wordt van het feit dat mijn verzekering wordt beëindigd en bedenk je dan dat ik 20 mails per dag binnen krijg… en dit terwijl ik aan het doorbetalen ben.

als mijn polis per direct weer geactiveerd word en tevens de eventuele boetes die vanuit het rdw naar mijn adres gestuurd worden te vergoeden.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Aegon in behandeling genomen

Bericht van

8 maanden geleden - Beste Fouad313, Uw klacht heb ik doorgezet naar de afdeling Schade. U krijgt binnen 10 werkdagen antwoord van deze afdeling. Vriendelijke groet, Michiel Aegon Webcare

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aegon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aegon

Heeft op 26 januari 2017 om 13:48 geantwoord

Beste Fouad313,

Inmiddels heb je bericht van de afdeling gehad. Ze hebben aangegeven dat ww verzekering is beëindigd, omdat de verschuldigde premie niet op tijd door ons is ontvangen. Er is regelmatig contact met u geweest en alle betalingsherinneringen waarin ook vermeld staat dat u verplicht bent om te betalen zijn allemaal per post verzonden. We sluiten daarom deze klacht.

Heeft op 08 augustus 2017 om 14:30 geantwoord

Alles opgezegd andere verzekeraar en dit gaat top

Alle klachten die gemeld zijn door Fouad313